Parametry doboru |
Ostatnia aktualizacja: wtorek, 18 marca, 2003 |
TYP |
Klasy / Czasy Zadziałania |
Zakresy Nastaw |
FUNKCJA ZABEZPIECZENIOWA |
|||||
|
IB [ A ] |
|
|
|
|
|
|
|
Przecią- żeniowa |
Podprą- dowa |
Niedocią- żeniowa |
Zaniku i asymetrii fazy |
Kolejności faz |
Termiczna |
|||
C9 |
10 - 20 - 30 |
3 - 9,3 |
+ |
+ |
||||
C21 |
10 - 20 - 30 |
9 - 21,6 |
+ |
+ |
||||
C45 |
10 - 20 - 30 |
20 - 45,2 |
+ |
+ |
||||
GL16 |
5-10-15-20 25-30-35 |
4 - 16,7 |
+ |
+ |
ON / OFF |
+ |
||
GL40 |
5-10-15-20 25-30-35 |
15 - 40,5 |
+ |
+ |
ON / OFF |
+ |
||
GL90 |
5-10-15-20 25-30-35 |
40 - 91 |
+ |
+ |
ON / OFF |
+ |
||
P19 |
5 - 10 - 15 |
7 - 19,6 |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
P44 |
5 - 10 - 15 |
19 - 44,2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
P90 |
5 - 10 - 15 |
40 - 90,4 |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
PF10 |
10 - 20 - 30 |
3,8 - 10,1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
G17/BG17 |
od 2 do 30s |
5 - 17,7 |
+ |
+ |
+ |
|||
GEN10 |
od 0,2 do 3s |
5 - 17,7 |
+ |
+ |
Moc silnika |
Silnik 4P |
Silnik 2P |
|
[ kW ] |
[ KM ] |
Prąd nominalny IN [A] przy 400V/50Hz |
|
0,75 |
1,0 |
2,0 |
2,0 |
1,1 |
1,5 |
2,5 |
2,8 |
1,5 |
2,0 |
3,5 |
3,8 |
2,2 |
3,0 |
5,0 |
5,5 |
3,0 |
4,0 |
6,5 |
7,0 |
4,0 |
5,5 |
8,5 |
9,5 |
5,5 |
7,5 |
11 |
13 |
7,5 |
10 |
15 |
17 |
11 |
15 |
22 |
24 |
15 |
20 |
29 |
32 |
18,5 |
25 |
35 |
40 |
22 |
30 |
42 |
47 |
30 |
40 |
57 |
64 |
37 |
50 |
69 |
79 |
45 |
60 |
81 |
92 |
55 |
75 |
100 |
113 |
75 |
100 |
131 |
149 |
90 |
125 |
162 |
183 |
110 |
150 |
195 |
220 |
Podane w tabeli wartości prądów są zebrane na podstawie danych dostarczonych przez producentów silników. Wartości te należy traktować jako przybliżone. |